Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΦΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ!! ΔΩΡΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΣΚΕΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ~

ΔΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ   ΡΟΥΤΕΡ ΣΟΥ ΤΡΥΠΙΟ~ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ 


Help Network Security
Χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο εργαλείο δηλώνω υπεύθυνα ότι συμφωνώ, επιτρέπω και ΔΕΝ θα έχω δικαίωμα στο μέλλον να διώξω με κανένα νόμιμο τρόπο την HelpSec.Net. Eπιθυμώ η Help Network Security – www.helpsec.net να ελέγξει εάν το ρούτερ που έχω στη
κατοχή μου εμπεριέχει και άλλους λογαριασμούς (χρήστες και κωδικούς) εκτός από το δικό μου και αν η πρόσβαση είναι επιτυχείς να εμφανιστεί στην οθόνη MOY το δικό μου όνομα χρήστη και κωδικός που σημαίνει ότι η πρόσβαση έγινε με άλλο κωδικό από το δικό μου αφού η HelpSec.Net δεν έχει γνώση του δικού μου λογαριασμου.
Η Helpsec.net ΔΕΝ αποθηκεύει δεδομένα, άπλα τα εμφανίζει σε εσάς. Παρόλα αυτά συνιστά μετά το τέλος του τεστ και αν η πρόσβαση είναι επιτυχείς να αλλάξτε ΑΜΕΣΩΣ το κωδικό πρόσβασης σας, παρόλο που η αλλαγή αυτή δεν σας προστατεύει από τους εναλλακτικούς κωδικούς που έχει το ρούτερ σας.
Help Network Security-Helpsec.net
Το τρόπο που θα ασφαλίσετε το ρούτερ σας θα ακολουθήσει τις αμέσως επόμενες ημέρες/ώρες.
Η ομάδα μας εργάζεται ακατάπαυστα για την προστασία των δικτύων σας και των προσωπικών δεδομένων.

Πατήστε ΕΔΩ για να συνεχίσετε




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html