Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΡΟΔΙΟΥ ΜΙΚΡΟΠΩΛΗΤΗ- Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕ ΠΙΕΖΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΛΕΦΤΗΣ!!!ΒΙΝΤΕΟ


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΡΟΔΙΟΥ ΜΙΚΡΟΠΩΛΗΤΗ- Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕ ΠΙΕΖΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΛΕΦΤΗΣ!!!


Βαλάντης:Καταγγέλλω την δημοτική αστυνομία και τον δήμαρχο πως μου στερεί το
δικαίωμα να εργάζομαι για να μην πεινάσει η οικογένεια μου!!!

Με κυνηγούν και με εκδιώκουν με τον ποιό άσχημο τρόπο  καθημερινά με εντολή άνωθεν!!

Είμαι άνεργος 2 χρόνια και περνάω δύσκολα να  ανταποκριθώ στην οικογένεια μου, αποφάσισα αντί να κλέβω να κάνω μια δουλειά πουλώντας κουλούρια που μου έμαθε ο πατέρας μου όταν ήμουν μικρός,και αυτό κάνω, εργάζομαι σε αυτήν την απασχόληση και εξοικονομώ ένα μικρό μεροκάματο για τα γάλατα του νεογέννητου παιδιού μου!!

Είμαι σε κατάσταση δύσκολη και δεν θέλω να κάνω καμία τρέλα,ΑΦΉΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΜΟΥ!!!! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΛΕΦΤΗΣ-ΟΣΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!!!

Αk:Δήμαρχε και διευθυντή της δημοτικής αστυνομίας αφήστε ήσυχο τον άνθρωπο να ζήσει την οικογένεια του!!Δέν είστε Έλληνες εσείς? δεν νιώθετε πλέον? σκυψτε το κεφάλι και λίγο ποιό χαμηλά να δείτε τον λαό ,ζούμε σε εποχή  κρίσης !!ΎΣΤΑΤΗ ΕΚΚΛΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΕ
ΑΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html