Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΔΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗΣ ΕΝΈΡΓΕΙΑΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΗ!!ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ? ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΔΡΑΣΤΗΣ?



Τελικά ο δράστης ήταν ένας ψυχανώμαλος μέθυσος "τουρίστας" που πηγαινοέρχεται στην Ρόδο από το Βέλγιο,τον μαζέψανε χθές άνδρες της υποδιεύθυνσης ασφαλείας Ρόδου.
Τον άφησαν να φύγει όμως λόγο πως είχε μικρό παιδί μαζί του και ισχυρίστηκε πως το όπλο ήταν
πλαστικό και το είχε για πλάκα,σύμφωνα με πληροφορίες ο ψυχανώμαλος μέθυσος έφυγε κακήν κακώς από την Ρόδο σήμερα η εχθές ξημερώματα.

Τελικά κόκκινο ήταν το όχημα που αναζητούσαν ,απλά ο Κώστας πάνω στην αναμπουμπούλα έκανε λάθος χρώμα!! 
Τί δήλωσε ο ίδιος για το συμβάν στην σελίδα του

Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους εσάς που σταθήκατε διπλά μου τις τελευταίες μέρες. Τα εκατοντάδες μηνύματα και τηλεφωνήματα σας μου δίνουν την δύναμη να συνεχίσω… σαν να μην συνέβη τίποτα.     
Θεωρώ πολύ σημαντικό να τονίσω για ακόμη μια φορά ότι σε αυτό το θλιβερό και πρωτόγνωρο συμβάν δεν αποτελούσα στόχο εγώ ούτε η ιδιότητα μου.
Θα μπορούσε στη θέση μου να ήταν ο οποιοσδήποτε συμπολίτης μου.
Απλά έλαχε σ’εμένα να τύχει ο αλκοολικός-ψυχάκιας «Εισαγγελέας».
Μια ακόμη πραγματικά συγκλονιστική εμπειρία… που εύχομαι να μην έχει την τύχη να την ζήσει κανείς!
Όλα κινήθηκαν κυριολεκτικά πάνω σε ένα νήμα… που τελικά από τύχη-ψυχραιμία δεν κόπηκε…
Ευχαριστώ του άνδρες της υποδιεύθυνσης ασφάλειας Ρόδου για την συμπαράσταση τους και για όλες τις περαιτέρω ενέργειες τους μετά το συμβάν.  

Κωνσταντίνος Τύρελης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html