Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΥΓΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΡΟΔΟΥ !! ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΣΕ ΠΑΠΑ ΝΑ ΤΕΛΕΣΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΟ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ , ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ - ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΛΙΝΔΟΥ




Όπως αναφέρει ο πιστός της αλλοδαπής θρησκείας, που δυσαρεστήθηκε  απ΄την απόφαση αυτή της αρχαιολογίας γράφει στο υπόμνημα διαμαρτυρία του: 

Το να πιστεύουμε και να λατρεύουμε το Θεό μας, είναι προφανώς καλύτερο από την

αδιαφορία απέναντι στο λόγο του Θεού ή κρατώντας μια στάση «νερόβραστη» μη θίξουμε κάποιον αλλόθρησκο.

 Αλλόθρησκους εννοείς φυσικά τους ¨"παγανιστές"ειδωλολάτρες; έτσι; Ε συνειδητοποίησε πως εσύ είσαι ο αλλόθρησκος και προσηλυτισμένος σε αλλοδαπή θρησκεία και σκέψου,, Το να   γκρεμίζεις  ναούς των Ελληνων  και να φτιάχνεις εβραιοσιωνιστικές εκκλησίες  είναι άτιμο!! εσύ μεγάλε πιστέ  νομίζεις κι πράττεις υπέρ του έθνους των Ελλήνων;

Επιπλέον τα  καθεστωτικά σάιτ και μπλογκς του εκφυλισμένου Ελληνισμού κάνουν λόγο πως το εκκλησάκι χτίστηκε σε παλαιότερη εκκλησία,,,,ψέμα στο ψέμα φίλοι μου,απαράδεκτοι !!δείτε ποιο κάτω τις επιγραφές που βρέθηκαν στο σημείο!!

Θα γίνουμε Έλληνες κύριοι η θα μείνουμε καρυδότσουφλα της ιστορίας εσαεί;



Την έντονη αντίδρασή του εκφράζει συμπολίτης μας από τη Λίνδο (τα στοιχεία του στην διάθεση της εφημερίδας) για το γεγονός ότι απαγορεύτηκε από την αρχαιολογία η πραγματοποίηση Θείας Λειτουργίας στο μισογκρεμισμένο εκκλησάκι του Αγίου Ιωάννου που βρίσκεται στην Ακρόπολη.
Στην επιστολή τονίζεται:
Αφορμή για το παρόν ,δόθηκε από την ανακληθείσα Θεία  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον Αγ. Ιωάννη τον Πρόδρομο.
Αναλυτικότερα, προ μηνός ο ιερέας της Λίνδου με ορισμένους πιστούς συγχωριανούς του, συμφώνησαν να τελέσουν Θ.Λειτουργία στο υπάρχον μισογκρεμισμένο εκκλησάκι του Αγ, Ιωάννου του Προδρόμου που βρίσκετε μέσα στην Ακρόπολη της Λίνδου .
Τούτο θα γίνονταν ανήμερα της γιορτής του Αγίου στις 29 Αυγούστου πρωινές ώρες 07-08.15  πριν ακόμα αρχίσει η ροή των τουριστών.
Η τέλεση της Θ. Λειτουργίας ,θα γίνονταν μετά την έγκριση της αδείας που ζήτησε ο εφημέριος της Λίνδου από την Αρχαιολογική υπηρεσία, την οποία έγκριση κατά βάση την θεωρούσαν δεδομένη .
Αλλά όμως δυστυχώς η απάντηση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας υπήρξε αρνητική, με την αβάσιμη αιτιολογία ότι θα ενοχληθούν οι τουρίστες και κάτι άλλα ανούσια.
Η υπόθεση μου θυμίζει τον μακαριστό Αρχιμανδρίτη Τιμόθεο Κιλίφη της Ι. Μ. Πεντέλης ,όπως περιγράφετε στο βιβλίο του Ελλάδα φώς του κόσμου, προχώρα, όταν επισκέφθηκε με ορισμένους πιστούς το Αρχαιολογικό Μουσείο και τον ιερό βράχο Της Ακρόπολης των Αθηνών.
Εκεί πέραν των ελαχίστων Ελλήνων που κοίταζαν παράξενα τον πατέρα Τιμόθεο, οι λοιποί επισκέπτες Έλληνες και ξένοι πλησίασαν με αγάπη και σεβασμό τον Π Τιμόθεο μιλούσαν και θαύμαζαν από κοινού το μεγαλείο του Αρχαίου πολιτισμού
Ανάλογο περιστατικό έγινε και με ιερομόναχο  Ι. Μ. ΜΕΤΕΩΡΩΝ όταν αυτός επισκέφθηκε τον ίδιο χώρο. Τότε δυο παράξενοι Έλληνες είπαν φωναχτά «Τι θέλει αυτός ο παπάς εδώ  γιατί δεν κάθετε στο σπίτι του φασαρίες θέλει;
Στη συνέχεια όμως αφού αντάλλαξαν τις απόψεις των κατάλαβαν ότι κατά βάθος αγνοούν την ιστορία και δεν έχουν ιδέα από τον Χριστιανισμό και την  Ορθοδοξία .
Εκ προοιμίου μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει μια σύζευξη και άριστη σχέση μεταξύ του Αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και Χριστιανισμού.
Πολλοί ενοχλημένοι από την σύζευξη Ελληνισμού και Χριστιανισμού προσπαθούν και στις μέρες μας να τα ξεχωρίσουν, παρουσιάζοντας αυτά αντιμέτωπα, εκμεταλλευόμενοι την αναγκαία ιστορική σύγκρουση που είχαν μόλις πρωτοεμφανίστηκε ο Χριστιανισμός.
Δεν προτίθεμαι να προβώ σε ανάπτυξη των διδασκαλιών των μεγάλων πατέρων και Θεολόγων της Χριστιανικής Εκκλησίας  αλλά οι περισσότεροι εξ αυτών θεώρησαν χρησιμότατα τα Ελληνικά στοιχεία που οι ίδιοι  δανείστηκαν από την Ελληνική Αρχαιότητα .
Στην Αρχαιότητα υπήρχαν πάρα πολλοί σοφοί πρόγονοί μας [Πυθαγόρας, Ηράκλειτος, Ηρόδοτος κλπ] που αντιλήφθηκαν  νωρίς την παράλογη μορφή της ειδωλολατρίας και μίλησαν για έναν Θεό, ανώτερη δύναμη, παντοδύναμο, δίκαιο, πάνσοφο κ.λ.π.
Ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, ο πρώτος θεολόγος της Αλεξανδρινής Εκκλησιαστικής παράδοσης, πιστεύει ότι η Φιλοσοφία μπορεί να αξιοποιηθεί και να κατανοηθεί ως ευαγγελική προπαρασκευή.  Ο Αλεξανδρινός θεολόγος συμπεραίνει ότι οι Έλληνες Φιλόσοφοι έφθασαν στο σημείο να διατυπώσουν ορισμένες θεολογικές αλήθειες , γιατί στηρίχτηκαν στη φυσική έννοια και τον κοινό νου.
Όπως αναφέρεται και στο βιβλίο του Μεθόδιου Γ΄ Φούγια Μητροπολίτου Πισιδίας , οι χριστιανοί Πατέρες και οι Νεοπλατωνικοί Φιλόσοφοι δεν είχαν μόνο φιλικές σχέσεις, αλλά το προσωπικό της μιας σχολής παρακολουθούσε ακόμη και τις διαλέξεις της άλλης.  
Εάν λάβουμε υπόψη την στάση των Πατέρων της Εκκλησίας και των θεολόγων , έναντι της ελληνικής φιλοσοφίας, θα διαπιστώσουμε πως γνήσιοι αντιπρόσωποι της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας είναι οι μεγάλοι θεολόγοι που συνεχίζουν την παράδοση της πατερικής κληρονομιάς.  
Ένας Άγγλος θεολόγος πιστός χριστιανός και συγγραφέας  E. Hatch τολμά και γράφει ότι, η Ελλάδα ζει όχι στις θνήσκουσες ομιλίες στις αίθουσες των πανεπιστημίων, αλλά στις χριστιανικές Εκκλησίες μετά μεγαλυτέρας αναπτύξεως.
Κατόπιν τούτων τελειώνοντας, θέλω να τονίσω ότι η τέλεση Θείας Λειτουργίας σε έναν ναό που υπάρχει στο χώρο ενός μνημείου όπως είναι η ακρόπολη της Λίνδου, δεν επιφέρει καμία ενόχληση στους τουρίστες διότι, πρώτον οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι υπάρχει αυτή η σχέση (σύζευξη) αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και χριστιανισμού, δεύτερον πολλοί τουρίστες αλλά και πληθώρα Ελλήνων που επισκεύπτονται τα αρχαία μνημεία, επισκέπτονται και παλιές Εκκλησίες εάν υπάρχουν στον εγγύς χώρο, όπως ακριβώς γίνεται και στη Λίνδο, όπου αρκετοί επισκέπτονται την Εκκλησίας της Λίνδου ή Κοίμηση της Θεοτόκου.  
Τρίτον, υπάρχει προηγούμενο δηλαδή. έχει γίνει περίπου προ δεκαπενταετίας Θεία Λειτουργία στον εν λόγω εκκλησάκι στην Ακρόπολη της Λίνδου, με την έγκριση του αειμνήστου Κόλια Α. τότε Εφόρου Αρχαιοτήτων, χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα.  
Τέταρτον, το να πιστεύουμε και να λατρεύουμε το Θεό μας, είναι προφανώς καλύτερο από την αδιαφορία απέναντι στο λόγο του Θεού ή κρατώντας μια στάση «νερόβραστη» μη θίξουμε κάποιον αλλόθρησκο. Ένας Ορθόδοξος Χριστιανός της Λίνδου”.    



Rhodos — Lindos — ca. 244 BC
Ἀρχέστρατος Ἀρχιτέλευς
ἰερατεύσας Ἀθάνας Λινδίας,
      Διὸς Πολιέως,
  Ἀπόλλωνος Πυθαιέως.
                   

Μνασίτιμος Τελέσωνος Ῥόδιος ἐποίησε.


[Πολυκλῆς Π]ολυκράτεος ἰαρατεύσας Διὶ Πολιεῖ.

Πολυκλῆς Πολυκράτεος ἰαρατεύσας Ἀθαναίαι Λινδίαι.

Πολυκλῆς Πολυκράτευς ἰαρατεύσας Ἀπόλλωνι Πυθίωι.

2 σχόλια:

  1. Έντονα έχω την εντύπωση ότι ο συγγραφέας του άρθρου είναι ακόμη ένας από αυτούς τους " αγνούς χριστιανούς" που τάχα δεν ξέρουν τι τους γίνεται και ζητούν το τάχα "δίκιο" τους.
    Με κάτι τέτοιους δεν θα ξημερώσει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Βυζάντιο, ο νεκροθάφτης του Ελληνικού πολιτισμού και ο δολοφόνος του Ελληνικού πληθυσμού, ήταν το κράτος όπου κυριαρχούσαν τα δύο σύνδρομα η θεοκρατία και η αναξιοκρατία, και που κατάντησε τους λίγους εναπομείναντες Έλληνες, αγράμματους, κουρελήδες, και πεινασμένους, έρμαιους στη κτηνωδία του κάθε επιδρομέα. Η Δημοκρατία είχε καρατομηθεί προ πολλού, και λέξεις Έλλην και Ελλάς διαπομπεύτηκαν, και για αιώνες έσβησαν από το λεξιλόγιο των Ελλήνων.
    Ο Ελλαδικός χώρος εκεί που κάποτε έσφυζε από ζωή, και χαρούμενες γιορτές ερήμωσε, τεράστιες περιοχές έμειναν ακατοίκητες, και όπου συναντούσες οικισμούς εκεί βασίλευε η θλίψη και ο μαρασμός. Οι ολυμπιακοί αγώνες, τα Νέμεα, τα Ίσθμια, τα Πύθια, τα Παναθήναια σταμάτησαν. Οι ποιητικοί και θεατρικοί αγώνες δεν ξανάγιναν. Τα στάδια και τα θέατρα έρημα, έμειναν βουβοί μάρτυρες, του λαμπρού παρελθόντος, και με τις κουκουβάγιες που τα κατοίκισαν να θρηνούν ολονυχτίς, την πνευματική και πολιτισμική κατάντια των Ελλήνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html